Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który ma na celu uzyskanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google na konkretne frazy kluczowe. Na proces pozycjonowania strony składa się optymalizacja strony dla wyszukiwarki Google a także inne zabiegi i techniki mające na celu osiągnięcie zamierzonego celu. Bardzo ważną kwestią jest monitorowanie pozycji strony klienta w wynikach wyszukiwarki Google.
Sam proces pozycjonowania jest procesem rozciągniętym w czasie, dlatego też efekty są widoczne od miesiąca do nawet kilku miesięcy a utrzymanie wysokich pozycji wymaga stałej pracy i nadzoru.
Dlatego też umowa na pozycjonowanie strony internetowej jest podpisywana na co najmniej 6 miesięcy.
Pozycjonowanie jest bardzo efektywną metodą promocji stron internetowych a do tego jest to metoda relatywnie tania w porównaniu do korzyści, które może przynieść. Wymaga ona jednak dużego poświęcenia.
Proponujemy elastyczne modele rozliczeniowe, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla Siebie.
Są to:
Klient płaci abonament miesięczny, który jest przeznaczany na zakup linków do jego strony. Jeżeli strona pojawi się na pierwszej stronie wyników Google na określone frazy (słowa kluczowe), klient płaci dodatkową kwotę za efekt.
Klient płaci miesięczny abonament, który jest przeznaczony w jakiejś części na zakup linków do strony, a jakaś część kwoty z abonamentu jest wynagrodzeniem agencji.
Celem pozycjonowania jest zwiększenie ruchu na stronie. Możemy osiągnąć ten cel, a jako model rozliczenia przyjąć właśnie ilość nowych osób odwiedzających stronę.
W zależności od ilości pracy, którą agencja musi wykonać, koszty są ustalane indywidualnie. Do ich określenia musimy poznać Państwa oczekiwania, a także:
Po otrzymaniu takich informacji, jesteśmy w stanie zaproponować Państwu najlepsze rozwiązania.
Otóż jest bardzo wiele czynników decydujących o tym, gdzie nasza strona znajdzie się w wynikach wyszukiwania, niektóre z nich to:
Jeżeli współpraca jest zawiązana, klient dostaje dostęp do panelu administracyjnego – login oraz hasło, gdzie może na bieżąco śledzić zmiany pozycji pozycjonowanej strony na pozycjonowane słowa kluczowe.
Dodatkowo klient otrzymuje comiesięczny raport z pozycjonowania jego strony wraz z wyszczególnionymi opłatami naliczonymi za dany miesiąc.
W zależności od wybranego modelu rozliczenia, klient może otrzymywać także inne rodzaje raportów.
Jeżeli jesteś zainteresowany szybszymi efektami – może zainteresuje cię prowadzenie kampanii Google Adwords.
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.