×

Marketing szeptany

WOMM, Buzz, Whisper marketing

Marketing szeptany jest formą marketingu, która w dzisiejszych czasach staje się bardzo popularna. Marketing szeptany polega na “szeptaniu” konsumentom o danej marce, usłudze czy produkcie i jego zaletach. Przeważnie takie działania dzieją się na forach internetowych i blogach, ale nie tylko. Takie działania mają miejsce wszędzie tam, gdzie toczy się dyskusja na temat danej marki, produktu, usługi. Celem marketingu szeptanego jest wywołanie dyskusji w sposób naturalny i niewymuszony.

Efektem marketingu szeptanego jest zdobycie popularności firmy, produktu, usługi, o której szepczemy, a także jej rozpoznawalność. Dodatkowo działania związane z marketingiem szeptanym można połączyć z pozycjonowaniem.

Rola szepczących marketerów ogranicza się jedynie do pobudzenia dyskusji, dzięki temu informacje o marce i jej produktach rozchodzą się w sposób całkiem naturalny, nie rażą klientów, bo nie czują się oni nakłaniani do zakupu.

Ile kosztuje marketing szeptany?

Marketing szeptany rozliczany jest jednostkowo. Kwota liczona jest „per post”.

 

Drogi Gościu!

Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

ZGADZAM SIĘ POLITYKA PRYWATNOŚCI